Domníváte se, že mít ošetřené SEO je pouze záležitost podnikatelů, kteří využívají síť Internetu k propagaci a rozšíření klientely? Pravdu máte jen částečně, protože SEO je nástroj, s nímž mohou operovat všichni, kteří mají zájem využívat Internet tak, aby jejich webové stránky byly viditelné na předních pozicích ve vyhledávačích.
Na čem opravdu záleží
Klíčová slova – lidé, kteří něco na Internetu hledají, ať už je to cokoli, vždy (pokud přímo neznají URL adresu dotyčného zdroje), využívají kombinaci (množinu) klíčových slov. Kupříkladu máte zájem zjistit, jak se rozmnožují pokojové rostliny řízkováním, tak budete ve vyhledávači zadávat např. „řízkování rostlin“, „rozmnožování rostlin řízky“, „dělení rostlin a rozmnožování“ atp. Anebo pokud chcete koupit dámské sandály, budete psát „dámské sandály“, „dámská letní obuv“ atd. Pokud vám SEO webdesignér a vámi zvolená digitální agentura dobře ošetří SEO, budete se velmi často nacházet na předních místech ve výsledcích hledání.
Responzivita webu – váš web by si měli dokázat prohlédnout lidé na různých koncových zařízeních, např. rozdílně bude stránka zobrazena na notebooku s běžným rozlišením, jinak to bude vypadat na monitoru s velmi vysokým rozlišením a zcela odlišně na tabletu a mobilním telefonu.
Grafické provedení – grafika je vždy to první, co každý uvidí, a pokud zaujme, je to velká cesta k úspěchu. Nevzhledné, nepřehledné, chaotické a ponuré webové stránky spíše klienty odradí, naopak čím je grafika nápaditější, tím lépe.
Obsah webu – co vám však bude platný špičkový SEO webdesign, když obsah webu bude, jak se říká, „o ničem“? Webové stránky po obsahové stránce musí být rovněž atraktivní, musí zaujmout a být prospěšné, v opačném případě, z různých podvodných a nečestných nabídek nebude nikdo nadšený a klienti se vám brzy rozutečou.
Rychlost načítání – jak rychle se v reálném čase běžnému uživateli načítá váš web? Pokud se seká a něco jej výrazně brzdí, je to důvod k zásahu, jinak opět ztratíte klientelu, a to z docela zbytečného důvodu.